29 Aralık 2011 Perşembe

KARE ÖRTÜ

 Selam arkadaşlar geçen yıl yaptığım kare örtüm. Ancak yayınlamak, yeni kısmet oldu. Sizlere bunu daha bi ayrıntılı anlatırım ilerleyen günlerde şimdilik bunla idare edin anacım.Çok yoğun günler geçiriyorum şükür hastalık değil kurslar ev işi çarşı işi bir hayli yoruluyorum evdekilere cevap veremez hale geliyorum. Kısmet olursada sömestir tatilinde kayseriye gitmek niyetim erkek kardeşim orda oturuyor hem ziyaret hem ticaret bakalım bir gezip görelim kayserili blog arkadaşlarımın bana tavsiyelerini beklerim şimdiden teşekkürler.

6 yorum:

  1. of f, nasıl bir el emeği var o güzellikte...Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. epeydir yoktun, çok hoş bir örtü, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu güzelliği canlı canlı da görmüştüm.Ne emek ne göznuru var.Daha sonra detay fotoğraflarını da yayınla da çiçekleri yakından görelim.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler sevil evet sen canlısını gördün çok zorlandım ama neyse iyi oldu. Yorumunu ve fikirlerini beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Düşlerimden inciler hemde ne emek birde olmayan yada bozuk olan çiçekleri de sayarsak kaç yüz oldu bilmem. Yorumuna çok memnun oldum sağol.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili noblesse vardım vardım ama bi iş çıkarmayınca ne yayınlayayım. Yoksa sizleri ve diğer blog arkadaşlarını hep takip ediyordum. Bundan dolayı yoktum. Kurslarım başlayalı başımı kaşıyacak zamanım yok inan. Sevgilerle.

    YanıtlaSil